2 augusti 2011

Allt möjligt

Har inte haft tid att blogga på ett tag nu, men nu kommer det lite uppdateringar.
Nu har vi hunnit med en hel del. Jörgen plockade bort alla skiffer plattorna utanför altanen förra veckan & fräste bort lite utanför. Jag var arbetsledare ;)  Vi ska sätta 30x30 plattor med småstenar på istället. Tror det blir bättre och lättare att klippa gräset.

Vi åkte ner till Stockholm i Fredags med barnen & Jennifer kille Micke. Vi åkte in till Gröna Lund och mina bröder Peter och Robert hängde oxå på. Det som var lite jobbigt var att vi fick åka omkring och leta parkering i 1 timme, men sedan var vi på Grönan i 8 timmar. Lite synd att det var köer på 45 min - 1 timme till varje karusell :( Så vi hann inte åka allt vi ville,men men nästa gång åker vi nog senare på hösten då det inte är så mycket turister i Stockholm.

I går åkte vi till min kompis Jessica i Norrtälje innan vi skulle hemåt. Det var så länge sedan vi träffats, ca 10 år. Det var skoj att träffa hennes barn som nu är stora och se hur hon bodde.
I dag har jag och Jennifer rensat jordgubbslandet, det var på tiden då man knappt såg vad som var vad med allt ogräs ;)


Minna
 Bella vaktar Minna
 Bella
 Stefan
 Minna Bella Lilli
 Minna i ormbunkarna
 Stefan
 Bella och Lilli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar